wtorek, 22 maja 2012

Paznokcie dwukolorowe + brokat



Witajcie Kochane, dziś pomysł na bardzo modne w tym sezonie dwukolorowe paznokcie. Srebrny brokat + lakier w kolorze mięty to moja propozycja na dwukolor. Mam nadzieję że mój pomysł przypadnie wam do gustu. Zapraszam.
Do zrobienia paznokci użyłam:
-bezbarwny lakier z drobinkami srebra,
-srebrny brokat,
-miętowy lakier z Eveline 625,
-bezbarwny lakier beauty line,
-pędzelek.


1. Pomaluj paznokcie miętowym lakierem.


2. Gdy lakier wyschnie na pół paznokcia nanieś cienkim pędzelkiem bezbarwny lakier z drobinkami srebra.


3. Następnie wypełnij tylko jedną część.


4. Na mory lakier nanieś grubszym pędzelkiem srebrny brokat.


5. Osypany brokat zetrzyj mokrym patyczkiem wtedy drobinki brokatu ładnie przylegną.


6. Na koniec pomaluj paznokcie lakierem bezbarwnym i gotowe !!!



3 komentarze:

  1. przegladam i przegladam kolejne stylizacje na paznokciach i nie moge wyjsc z podziwu. ja jestem zupelna ciamajda jesli chodzi o zdolnosci manualny. podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukałam sposobu na naniesienie brokatu na paznokcie i zrobię to według Twoich wskazówek:) Obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń