czwartek, 14 czerwca 2012

Paznokcie galaxy



Witajcie Kochane, dziś kosmiczne paznokcie :)  Paznokcie w stylu galaxy zrobiłam tylko za pomocą dwóch lakierów i ozdób na paznokcie w postaci gwiazdek i księżyca. Zapraszam do zapoznania się jak wykonać taki manicure.
Do zrobienia paznokci użyłam:
-lakier matowy Wibo so matte,
-brokatowy lakier Revlon,
-ozdoby pepco,
-wykałaczkę.


1. Pomaluj paznokcie granatowym lakierem.


2. Pokryj paznokcie jedną warstwą brokatowego lakieru.


3. Na mokry lakier przyklej ozdobę w postaci księżyca lub gwiazdki jak wolisz :)


4. Pokryj paznokcie jeszcze jedną warstwą brokatowego lakieru.


5. Na koniec pokryj paznokcie lakierem bezbarwnym dla utrwalenia. Paznokcie galaxy gotowe :)




31 komentarzy:

  1. WOW, piękne :)))
    Zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten granatowy lakier mnie zauroczył, paznokcie mogę malować tylko na urlopie bo mam taką prace że musze mieć krótkie i bez lakieru więc tym bardziej podobaja mi się te pazurki.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Podoba mi się motto bloga...zapraszam częściej do mnie:-)
    http://doowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, świetne paznokcie, normalnie nie z tego świata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u Ciebie to swietnie wygalda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. LOVE these nails!! thanks for commenting my blog I'm following you now :) xx

    http://2ndhandcinderella.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał... Wygląda świetnie...Muszę kiedyś spróbować.;))piękne paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyno, masz nieziemskie paznokcie ! Jestem pod wielki wrazeniem :)

    Pozdrawiam i życzę powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam galaktyczny manicure, ale przy takiej ilości brokatu problemy ze zmywaniem gwarantowane...

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny pomysł:)bardzo mi się spodobały te paznokcie:):)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietny efekt tez uwielbiam taka forme zdobienia paznokcia.

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne !!! pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnym czasie ;)
    CLAUDIA TRISH ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne masz pazurki, a efekt malowania kosmiczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale masz piękne paznokcie, ahh!! <3 / www.Murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny efekt aż mam ochotę na ten Revlon :) mam z czerwonym glitterem i jestem zadowolona :))

    OdpowiedzUsuń
  15. jeju, te paznokcie wyglądają prześwietnie. ;)
    sama bym chciała takie zrobić, ale najpierw trzeba trochę zapuścić..

    pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  16. jak tylko sprawię sobie brokatowy lakier to takie zrobię!! przysięgam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow ;O
    prześwietne sąą :))))
    pozdrawiam i zapraszam do siebie; )

    OdpowiedzUsuń