środa, 31 października 2012

Paznokcie na Halloween



Witajcie Kochane, dziś paznokcie na nadchodzący Halloween. Halloween to wspaniałe święto podczas którego możemy zaszaleć z naszymi pazurkami tak więc szalejmy !!!
Do zrobienia manicure użyłam:
-bezbarwny lakier Editt,
-szary papier toaletowy,
-czerony lakier Editt,
-czarny lakier Wibo,
-pędzelek,
-pęseta.


1. Pomaluj paznokcie bezbarwnym lakier, po czym bezpośrednio nanieś pęsetą kawałeczek papieru toaletowego.


2. Pęsętą delikatnie zmarszcz papier w dowolnym kierunku.


3. Pomaluj cały paznokieć (papier) czarnym lakierem wykorzystując do tego cieniutki pędzelek.


4. Następnie nanieś miejscowo czerwony lakier, malując także palec tak jak na poniższym zdjęciu.


5. Czekamy aż paznokcie będą w 100% suche i ''pazury'' na Haloween gotowe !!!




Dla rozwiania wszelkich wątpliwości filmik.




11 komentarzy:

  1. uuu oryginalne - najlepsze paznokcie, jakie widziałam w blogsferze w tym roku. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie. wyjątkowa koncepcja helloweenowych paznokci ! ;)

    podoba mi się! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super pomysł ;) efekt powala!

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądają całkiem realistycznie i przerażająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuuu na prawdę możnaby się wystraszyć :P Bardzo interesujące :D
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

  6. Great post! I'm your new Follower. I hope you visit my blog sometimes.. Thanks! :) Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  7. super! może zrobiłabyś wpis, jak dbasz o paznokcie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Okropne,ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podobają te paznokcie i teraz żałuję, że nie wpadłam na Twojego bloga przed halloween ;)) masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. szał ! ;D Idealne do makeup zombie ;) Jeśli skorzystam otaguję !

    OdpowiedzUsuń