środa, 13 czerwca 2012

Ombre na paznokciach



Witajcie Kochane, nie dawno pokazywałam Wam jak zrobić ombre na całych paznokciach w kolorach żółto-pomarańczowym tu link. Dziś również chcę podzielić się z Wami stylem ombre na pazurkach, w trochę innym wydaniu a mianowicie ombre do większe połowy paznokcia w kolorkach złoto-malinowym. Mam nadzieję że moja propozycja przypadnie Wam moje Kochane do gustu. Zapraszam.
Do zrobienia paznokci użyłam:
-złoty lakier Vollare,
-malinowy lakier Editt,
-lakier bezbarwny Beauty Line,
-zwykła gąbka do zmywania naczyń.


1. Pomaluj paznokcie kolorem malinowym, i poczekaj aż lakier całkowicie wyschnie.


2. Na koniec zwykłej gąbki do zmywania naczyń nanieś złoty lakier.


3.  Następnie pomalowany koniec gąbki na złoto, przykładaj delikatnie na paznokieć. Na koniec paznokcia nanieś duża ilość złotego lakieru      stopniowo zmniejszając, im bliżej naskórka tym bardziej rozprosz lakier, nakładaj coraz mniej.


4.  Na patyczek higieniczny nanieś zmywacz i zmyj delikatnie lakier ze skóry.


6. Na koniec pomaluj paznokcie lakierem bezbarwnym.


7. Paznokcie gotowe !!!


26 komentarzy:

  1. Lakier op kolorze malinowym jest cudny :)))
    Obserwuję i mam nadzieję, że mogę liczyć na rewanż? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny efekt - zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne paznokcie :)

    http://or-and-kw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pazurki:) obserwujemy?:) zapraszam do siebie na nowy post;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawie wygląda te ombre! ;)

    pozdrawiam kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł i super wykonanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyszło :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne paznokcie obserwuje:)zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę talentu, mi by pewnie takie paznokcie nigdy nie wyszły:D

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne! podobają mi się kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne ;)

    Zapraszam do mnie ;) http://ann-fashion-model.blogspot.com/

    Ps. obserwuje + mogę liczyć na to samo ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne połączenie kolorów, ogólnie super pomysł na stylizacje paznokcia,ale ja sama wątpię żebym zdołała takie cudo uczynić :)

    pozdrawiam
    http://brunetteblend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ombre wcale nie jest takie trudne :))

    Masz śliczne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  14. wow!! great diy!


    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  15. super efekt:) jak bd miała tak długie paznokcie też pokombinuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BARDZO SIĘ CIESZĘ ŻE EFEKT KOŃCOWY SIĘ PODOBA :)

      Usuń
  16. Bardzo fajny efekt :) śliczny ten złoty

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie Ci wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie Ci wyszło to cieniowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. efekt zaskakujacy i te paznokcie piekne masz
    obserwuje i bedzie mi milo jak rowniez mnie zaobserwujesz
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne, dałaś mi kolejny pomysł na paznokcie :)
    Hm.. obserwujemy ???

    OdpowiedzUsuń