wtorek, 20 marca 2012

Pastels



Dziś chcę podzielić się z Wami swoim pomysłem na pastelowe paznokcie. Pastele pojawiły się wszędzie
w ubraniach, dodatkach, makijażu... są idealne na początek wiosny. Pastele na paznokciach są z nami już od dwóch sezonów, lecz i tak jestem do szaleństwa zakochana w tych łagodnych, wiosennych barwach :)
Do zrobienia ''pastelowych'' paznokci użyłam:
-miętowy kolor z Eveline 625,
-złoty brokat,
-bezbarwny lakier z Beauty Line.



1.Na paznokcie nałożyłam podwójną warstwę lakieru z Eveline.


2.Gdy lakier wyschnie, pomaluj same końcówki bezbarwnym lakierem, po czym pędzelkiem delikatnie    nałóż brokat.


3.Na koniec pomaluj paznokcie lakierem bezbarwnym dla utrzymania brokatu jak i również dla pięknego połysku. A oto efekt końcowy, mam nadzieję że przypadnie wam do gustu :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz