piątek, 20 lipca 2012

Brązowe paznokcie w niebieskie kropki



Witajcie Kochane, dziś takie oto powyższe brązowe pazurki w dość duże niebieskie kropki. Do zrobienia kropeczek użyłam zwykłej wsuwki do włosów z zaokrąglonym końcem. Mam nadzieję że moja propozycja przypadnie Wam do gustu. Zapraszam.
Do zrobienia paznokci użyłam:
-brązowy lakier Miss Sporty,
-niebieski lakier Wibo 4 z kolekcji Wonder Nails,
-top coat Ingrid,
-wsuwkę do włosów.


1. Pomaluj paznokcie pięknym czekoladowym odcieniem lakieru.


2. Na kartce papieru zrób plamkę niebieskiego lakieru. Następnie zamocz wsuwkę i zaczynamy robić kropeczki. Zdjęcia poniżej.





3. Na koniec top coat i paznokcie gotowe !!!




8 komentarzy:

  1. Supper *.* Musze wypróbować ten patent z wsuwką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie i daj znać jak ci poszło :*

      Usuń
  2. właśnie mnie zainspirowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam połączenie brązu z niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię połączenie brązu i niebieskiego. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie:) ja nie mam do tego cierpliwości;)

    OdpowiedzUsuń
  6. do brązowego kropki wybrała bym w innym kolorze

    OdpowiedzUsuń