poniedziałek, 3 lutego 2014

Manicure na codzień.


 Witajcie Kochane, jakiś czas temu pokazywałam Wam na blogu propozycje manicure na sylwester (zdję. poniżej), jedną z tych propozycji były czerwone paznokcie z brokatem idealne na wieczór. Dziś mam dla Was taką samą propozycję, lecz z tą różnicą że będzie to manicure na co dzień czyli delikatny, skromny i stonowany. Zapraszam.

Propozycja sylwestrowa.

1. Malujemy płytkę paznokcia lakierem nude.


2. Na jeden dowolnie wybrany paznokieć nanieś złote, dość duże drobiny brokatu wcześniej malując tę płytkę paznokcia bezbarwnym lakierem. 


3. Na koniec top coat i manicure na co dzień gotowy.





8 komentarzy:

  1. Wygląda ślicznie i jest mega prosty. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Propozycja sylwestrowa wpada w oko :)
    Zapraszam http://painted-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. W wersji nude ogromnie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny ten brokatowy lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog! trafiłam przypadkiem, ale zostaję na dłużej :)
    Efektowne i łatwe pomysły na zdobienia!
    I piękne pazurki! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog, trafiłam przypadkiem ale zostaję na dłużej!
    Efektowne i nietrudne propozycje zdobień na paznokcie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne pazurki ! Bardzo przyjemne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł!

    Ładnie wygląda zwłaszcza na czerwonych paznokciach.

    OdpowiedzUsuń