poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Blue nails



Dziś moje Kochane chcę podzielić się z Wami moim pomysłem na kolejny wzorek, tym razem paznokcie
w kolorach nieba. Do zrobienia wzorku użyłam:
-lakier błękitny z editt,
-lakier grafitowy z vollare,
-lakier bezbarwny z beauty line.


1. Malujemy lakierami na zmianę, co drugi paznokieć raz na błękit raz na grafit ... jak na zdjęciach poniżej.





2. Na koniec pędzelka od lakieru, nabieramy jak najmniejszą ilość lakieru i robimy niedbale kleksy, stępelki
    (myślę że tak mogę nazwać ten wzorek :) w różnych miejscach paznokcia. Na błękitnych paznokciach
    należy zrobić grafitowym lakierem kleksy, i na odwrót czyli na grafitowych paznokciach należy
    zrobić lakierem błękitne kleksy (jak na zdjęciu poniżej).



3. Na koniec gdy już kleksy wyschły malujemy paznokcie lakierem bezbarwnym i gotowe, mam nadzieje że  
    mój pomysł przypadnie Wam do gustu. A oto efekty mojej pracy.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz