sobota, 7 kwietnia 2012

Love



Witajcie Kochane, dziś chcę podzielić się z Wami moim pomysłem na taki oto powyższy wzorek ''LOVE''.
Mam nadzieję że mój pomysł przypadnie Wam do gustu. Zapraszam
Do zrobienia paznokci użyłam:
-lakier srebrny z Lm care romeis,
-czerwony lakier  z editt,
-pędzelek.


1.Malujemy paznokcie srebrnym lakierem z Lm care romeis.




2. Na cieniutki pędzelek nabieramy nie dużą ilość czerwonego lakieru, po czym malujemy literki na paznokciach.


3. Możemy literki na paznokciach umieścić w taką stronę jak na zdjęciu poniżej, zaczynając od palca
    wskazującego z literą L a kończąc na małym palcu z literą E bądż....


4. ..... w przeciwną stronę, na małym palcu zaczynając literą L, a na wskazującym palcu kończąc literą E,
    jak kto woli :) Paznokcie gotowe mam nadzieję że pomysł Wam się spodoba. 




2 komentarze:

  1. gdzie można dostać taki pędzelek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pędzelek kupiłam w miejscowej drogerii Bobi :)

      Usuń