poniedziałek, 11 czerwca 2012

Naklejki na paznokciach



Witajcie Kochane, dziś kolejny post poświęcony naklejkom na paznokcie. Na blogu już pojawił się post o naklejkach w kwiatki dla zainteresowanych: click. Dziś również pragnę podzielić się z Wami moim najnowszym zakupem w postaci tych pięknych naklejek.
Do zrobienia paznokci użyłam:
-błękitny lakier Miss Selene 220,
-bezbarwny lakier Beauty Line 00,
-naklejki na paznokcie.


1. Pomaluj paznokcie błękitnym lakierem.


2. Gdy lakier całkowicie wyschnie delikatnie odklej wybrany wzór i umieść go na paznokciu. Lekko dociśnij.


3. Pokryj zdobienie lakierem bezbarwnym aby je utrwalić.



4. Paznokcie gotowe !!!






21 komentarzy:

  1. Slicznie. super kolorek i wzorek. Ja tak nie umię;-((((Zapraszam do mnie i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się te naklejki, a manicure jest trochę w stylu królewny śnieżki. :) wpadnij do mnie na rozdanie: http://kkamilaa.blogspot.com/2012/06/letnie-rozdanie-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  3. cześć,cześć! Zapraszam na rozdanie u mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny wzorek:) Obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie to wygląda! ogólnie świetny kolor pazurków :) pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny kolor ;) piękny ! ale moim zdaniem same paznokietki bez tych naklejek lepiej się prezentują, ale to tylko moje skromne zdanie ;)

    dodaje do obserwowanych, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten lakier z selene, jest sliczny ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczneee! Mega pozytywnie <3

    A już u nas "Makijaż na Euro 2012 wraz z konkursem !" Nie możesz tego przegapić tak jak my Polacy nie możemy przegapić meczów naszej reprezentacji !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny ten niebieski. <33 ♥

    sensiix3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny efekt! obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za miłe słowa;) Twój blog też jest świetny. Tak dobrze wyjaśnione krok po kroku co i jak :D jestem na tak i chętnie będę wpadała częsciej ;) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie wyglądają, jak namalowane :)

    dodaję do obserwowanych i liczę na to samo: www.nenkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. naklejki są świetne
    bardzo inspirujący blog :D
    zapraszam do siebie:
    http://to-i--owo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ale masz piękne paznokcie! mają cudny kształt<3 marzę o takich!
    pozdrawiam
    www.malynstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne paznokcie :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń