piątek, 22 czerwca 2012

Srebrne końcówki



Witajcie Kochane, dziś pragnę podzielić się z Wami pazurkami w kolorze nude z srebrnymi końcówkami.
Zrobienie takich paznokci zajmuję dosłownie chwilkę, a według mnie takie pazurki wyglądają bardzo stylowo i nadzwyczaj delikatnie. Zapraszam.
Do zrobienia paznokci użyłam:
-lakier nude Editt,
-srebrny lakier Lm,
-top coat Ingrid.


1. Pomaluj paznokcie lakierem nude.


2. Srebrnym lakierem pomaluj same końcówki tak jak na french.


3. Na koniec nanieś na paznokcie top coat.


4. Paznokcie gotowe !!!

 

15 komentarzy:

  1. za każdym razem zachwycam się kształtem i budową Twoich paznokci, są idealne :) a mani bardzo udany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie!!

    tak się zastanawiam, czy mi by takie wyszły, trochę w to powątpiewam, więc tym bardziej się zachwycam:D

    OdpowiedzUsuń
  3. masz pasje i to widać w twoich świetnych paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie podoba mi się odcień nude :) ja także zachwycam się kształtem Twoich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz piekne paznokcie, moj obiekt zazdrosci :D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się ten manicure - bogaty, a zarazem skromny. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały pomysł :) Wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się :) lubie właśnie maowac paznokcie w taki sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny manicure, ale kształt twoich paznokci jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń