środa, 27 czerwca 2012

Różowa kokardka



Witajcie Kochane, dziś kolejny pomysł na paznokcie. Tym razem bardzo słodkie różowe paznokcie z kokardką. Myślę że jest to idealna propozycja zarówno na wakacyjne wieczorne szaleństwa jak i na co dzień. Zapraszam do zapoznania się jak wykonać taki słodki manicure.
Do zrobienia paznokci użyłam:
-różowy lakier editt,
-lakier nude editt,
-top coat ingrid,
-ozdoby pepco,
-wykałaczkę.


1. Pomaluj paznokcie na różowo z wyjątkiem palca serdecznego. Palec serdeczny pomaluj lakierem nude.


2. Zaczynamy robić kokardkę na palcu serdecznym. Zacznij od zrobienia dwóch trójkącików na przeciw siebie. Do tego celu użyj wykałaczki.


3. Drugi trójkąt.


4. Wypełnij teraz przestrzeń w obu trójkątach również wykałaczką.


5. Wykałaczką delikatnie nanieś na sam środek kokardki diamencik.


6. Teraz zrób proste linie po obu stronach kokardki. Jak na poniższym zdjęciu.


7. Na koniec top coat i paznokcie gotowe !!!




15 komentarzy:

  1. śliczna kokardka, ja nie jestem tak uzdolniona. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne paznokcie ♥

    zapraszam:
    http://kolorowy-swiat-mody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne i wydaje się proste :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł :) cudne paznokcie!
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny pomysł :) zrobiłaś to tak równo, że zanim przeczytałam wpis myślałam, że kokardka to stempel :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. za ile kupiłaś te ozdoby w pepco? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne paznokcie :)
    Jaki numer ma ten lakier nude Editt?

    OdpowiedzUsuń