sobota, 16 czerwca 2012

Paznokcie zdobione niteczką



Witajcie Kochane, dziś przychodzę do Was z pomysłem na paznokcie zdobione srebrną niteczką. Srebrną nitką ozdobiłam tylko paznokieć na palcu serdecznym, albowiem nie chciałam przesadzić z zdobieniami, niemniej jednak odważni mogą zaszaleć :) Zapraszam.
Do zrobienia paznokci użyłam:
-lakier pomarańczowy Editt,
-top coat Ingrid,
-srebrne nitki,
-nożyczki,
-pęseta.



1. Pomaluj paznokcie pomarańczowym lakierem.


2. Następnie na pół mokry lakier delikatnie nanieś pojedynczo srebrne nitki pęsetą. Między nitkami można zostawić przerwę tak jak ja   
    zrobiłam lub nałożyć nitkę przy nitce dość gęsto, jak kto woli :)


3. Wystające elementy nitki przytnij małymi kosmetycznymi nożyczkami.


5. Aby utrwalić niteczki nałóż jedną warstwę top coat i paznokcie gotowe !!!


32 komentarze:

  1. Świetnie ci to wyszło :) Chyba sama spróbuje coś takiego uczynić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie się prezentują niteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy pomysł:)bardzo mi się spodobały te niteczki na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł;)

    www.or-and-kw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja wyobraźnia nie zna granic. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wowowow dziewczyno, masz talent:) piękne paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie to wygląda :) gdzie można dostać takie niteczki?

    www.nenkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wyciągnełam niteczkę ze starego szalika i ją pociełam na mniejsze kawałki :)

      Usuń
  8. w życiu bym takich nie zrobiła, jesteś dobra ! ;)
    zapraszam do obserwowania ;)
    http://fashionistasdreamer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. jak równo Ci to wyszło :) gratuluję zręczności :) podobają mi się takie wzorki z niespotykanymi ozdobami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hii! you have a nice blog, i love it! I follow you with google, visit my blog and follow me too if you want :)
    We can follow each other with twitter, facebook and bloglovin too.

    Have a nice day.

    xoxo

    www.inspiredintheworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja się zawsze zastanawiam, jak się robi te srebrne idealnie proste kreski i teraz już wiem dzięki Tobie :) Super efekt !

    Zapraszam Cię przy okazji serdecznie na moje pierwsze rozdanie na blogu:) Będzie mi bardzo miło, jak zostaniesz na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zakochana w twoich paznokciach i jak je ozdabiasz *_*

    Zaprasza cb do mnie zostałaś otagowana ;)

    http://ann-fashion-model.blogspot.com/2012/06/7-faktow-o-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł z tymi pazurkami! Bardzo oryginalny <3 OBSERWUJEMY !!!
    A już u nas nowa notka "Efektowna i ekspresowa regeneracja paznokci" oraz zdjęcia po ukończonej kuracji !!!
    Buźka:*

    OdpowiedzUsuń
  14. What a beautiful idea! :) Really love this design, its perfect for the summertime! :) Best wishes

    OdpowiedzUsuń
  15. Zachwycające! Zarówno kolor lakieru jak i sposób zdobienia. Gratuluję precyzji, mnie by raczej fale wyszły ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne!!

    obserwuję i zapraszam do siebie na rozdanie :***

    OdpowiedzUsuń
  17. jakie cudne! ja niestety mam hmm... strasznie trzęsące się ręce jeśli chodzi o takie dziubdzianie się, jak to mówią moi znajomi chirurgiem zostać bym nie mogła :p
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zwykle śliczne i pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń